Toimitusehdot
Sijaitsemme Helsingissä; teemme työtä paikkariippumattomasti.
Puhelinnumero on 0445599887 ja sähköpostiosoite on kauppa @ digitaalinenassistentti.fi
Tuotteet myydään digitaalisessa muodossa, palvelutuotteina tai koulutuksina. Digitaalisen tuotteen lataus tapahtuu heti oston jälkeen, joten tuotteilla ei ole palautusoikeutta, jos lataat tuotteen. Lataus on tehtävä 3 vuorokauden kuluessa ostosta.
Palvelutuotteen toimitus sovitaan asiakkaan kanssa sähköpostitse.
Koulutukset ovat käytössä joko heti tai koulutuksen alkaessa.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Emme vastaa nettisivuilla olevista virheistä.
Tiedustelut
Pyrimme vastaamaan tiedusteluihin muutaman arkipäivän kuluessa. Lomista ja muista viivästyksistä ilmoitamme tarvittaessa.
Tilaaminen
Tilaukset tapahtuvat verkkokaupan kautta käyttämällä ostoskoria. Tilaajan tietoja käytetään tilauksen toimittamiseen ja mahdollisesti tilaukseen liittyvien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi tuotteita sinun edellytetään tutustuneen voimassa oleviin tilaus-, toimitus- ja maksuehtoihin. Voit liittyä sähköpostilistalle, jossa tietojasi käytetään Tikle Oy:n / Digitaalinen assistentti sähköpostilistan lähetyksiin.
Tilauksia voivat tehdä verkkokaupassa vain täysi-ikäiset (yli 18-vuotiaat). Verkkokauppa on suunnattu pääasiassa yrittäjille (tmi, ky, oy) ja yhdistyksille.
Tuotteet
Myymme digitaalisia tuotteita, palvelutuotteita ja koulutuksia.
Varasto
Digitaalisilla tuotteilla ja palvelutuotteilla ei ole varastoa. Niitä on ostettavissa määrätön määrä, jollei toisin ilmoiteta tuotteen tiedoissa tai muualla sivustollamme.
Koulutuksiin voidaan tehdä osallistujamäärärajoituksia tarvittaessa.
Hinnat
Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin, emmekä vastaa mahdollisista virheistä tuotetiedoissa.
Arvonlisävero
Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin, emmekä vastaa mahdollisista virheistä tuotetiedoissa.
Toimitus- ja postikulut
Digitaalisilla tuotteilla, palvelutuotteilla ja koulutuksilla ei ole toimitus- ja postikuluja. Digitaaliset tuotteet ladataan suoraan verkkokaupasta oston jälkeen tai viimeistään 3 vuorokautta ostosta.
Viivästyskorko ja maksukehotusmaksu
Maksu suoritetaan heti kaikissa verkkokaupasta tapahtuvissa ostotapauksissa. Viivästyskorkoa ei siten ole verkkokaupan ostoissa.
Laskutus tapahtuu ylimääräisten palvelutuotteiden kohdalla. Viivästyskorko on lainmukainen. Maksuaika 7 vuorokautta. Lasku lähetetään perintään, jos laskua ei makseta eräpäivänä.
Toimitusaika
Digitaaliset tuotteet voi ladata heti oston jälkeen. Latauslinkki tulee myös sähköpostiin. Tuotteet on ladattavissa 3 vuorokauden ajan ostosta.
Palvelutuotteiden toimitus sovitaan erikseen, jollei tuotteen kohdalla toisin mainita.
Koulutukset ovat käytössä joko heti oston jälkeen tai tietystä päivästä alkaen riippuen koulutuksesta. Näistä kerrotaan koulutuksen ostosivuilla.
Maksaminen
Verkkokaupan maksu tapahtuu kortilla PayPalin, Stripen tai WooCommerce Paymentin kautta.
Palvelutuotteiden ylimääräiset maksut laskutetaan jälkikäteen.
Kuukausimaksulliset tuotteet laskutetaan automaattisesti kuukausittain.
Vuosimaksulliset tuotteet laskutetaan automaattisesti vuosittain.
Vaihto- ja palautusoikeus
Digitaalisessa muodossa olevia tuotteita ei voi palauttaa, jos olet ottanut tuotteen käyttöön. Kun olet ladannut tuotteen, olet ottanut sen käyttöösi ja hyväksynyt ennen ostoa sen, että tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Palvelutuotteissa sinun on reklamoitava viimeistään 7 vuorokauden kuluessa palvelun saamisesta. Reklamaatio on tehtävä eriteltynä kirjallisesti sähköpostilta. Palvelutuotteen sopimus voidaan päättää maksamattomien laskujen vuoksi heti.
Koulutuksilla on 14 vuorokauden palautusoikeus ostosta. Reklamaatio on tehtävä 14 vuorokauden kuluessa ostosta. Reklamaatio on tehtävä eriteltynä kirjallisesti sähköpostilla. Tätä palautusoikeutta ei ole, jos olet käynyt koko koulutuksen.
Ylivoimainen este
Emme ota vastuuta siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy ylivoimaisen esteen vuoksi. Tällaisia ovat esimerkiksi sota, luonnonmullistukset, vienti- ja tuontikielto, viranomaisen päätös, yleisen liikenteen häiriintyminen tai muu vastaava toimintaa estävä tai vaikeuttava asia. Myös sairaustapauksista johtuvat esteet kuuluvat tähän luokkaan.
Lomat
Loma-aikoina palvelutuotteita ei toimiteta. Loma-ajoista ilmoitetaan asiakkaalle etukäteen.
Digitaaliset tuotteet ja koulutukset ovat ostettavissa. Reklamaatiot ja muut mahdolliset ongelmat hoidetaan lomien jälkeen.
Tilaukset ulkomaille / International orders
Tilaukset voidaan tehdä myös ulkomaille. Noudatamme Suomen lakeja ja ohjeita. Kysy tarvittaessa lisää!
It’s possible to order also outside Finland. We follow Finnish laws and rules. Ask for more details!
kauppa @ digitaalinenassistentti.fi
Päivitetty 24.9.2024.